Chì ghjè a tendenza di sviluppu di l'industria tessili in 2022?

In u 2022, a nova era di cunsumu hè ghjunta.Chì novi cambiamenti, novi opportunità è novi tendenzi porrà à l'industria di l'abbigliamento?

SPORT

 

Avvenimenti sportivi cum'è l'Olimpiadi Invernali di Pechino è i Ghjochi Asiatici di Hangzhou sò diventati novi opportunità per u marketing

Cù l'apertura di l'Olimpiadi Invernali di Pechino, a Copa Mondiale di Qatar, i Ghjochi Asiatici di Hangzhou è altre manifestazioni à grande scala, l'annu sportu hà iniziatu, è a "febre sportiva" in u circhiu di a moda hè prevista à pocu à pocu.

Cù a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'ecunumia di a Cina, l'ecunumia di l'esperienze è u cunsumu culturale diventanu una tendenza maiò, è a nascita di l'idoli sportivi stimula u cunsumu di sport.À u listessu tempu, l'energia pusitiva purtata da u sport hà più scurciatu a distanza trà e marche è i cunsumatori, furmendu un certu gradu di risonanza emotiva.

Accoppiata cù u fattu chì i grandi avvenimenti sportivi attraeranu sempre assai ghjovani, u marketing sportivu pò naturalmente aiutà in modu efficace à e marche à espansione è targeted i ghjovani clienti, è diventanu una scelta strategica per l'imprese di vestiti per rejuvenate.

PerHANTEXcum'è un prufessiunali prufessiunali di vestiti sportivi outdoor, questu hè un altru viaghju pienu di opportunità è sfide.Di fronte à a situazione cumplessa attuale di materie prime, fabbriche, trasporti, etc., simu piacè di vede u stabilimentu di relazioni cooperative cù parechji novi partenarii.Ùn hè micca solu ricunniscenza, hè ciò chì ci guida, soprattuttu avà..

 FABRICA 

Quandu a guerra scoppiu trà Russia è Ucraina, cù a situazione mundiale era turbulente, l'effettu di colpu risultante si sparse rapidamente à diverse industrii. Dapoi a guerra, alcuni esportatori cinesi anu ricevutu feedback da i clienti per posponà u pagamentu, ritardà a consegna è riduce. u numeru di ordini.

L'attuale COVID-19 ùn hè ancu ottimista, è alcune fabbriche in Cina anu da taglià a produzzione o piantà a produzzione affettata da questu, è l'ordine currispondente serà ancu ritardatu. È, tutta a capacità di produzzione serà piena di novu da maghju o ghjugnu.,cum'è ci hè un altru avvenimentu cum'è l'Asia Games in Sep in Hangzhou induve hè a zona di basa principale per a tintura di tessuti.Cume fabbriche di tintura forse chjusu per circa 2 settimane per via di i Ghjochi Asiatici,Suggeremu chì tutti i nostri partenarii per l'industria di l'abbigliamento sportivu all'apertu di cunsiderà u pianu di l'ordine per abbundanza di prudenza, è lascianu abbastanza spaziu per l'aspettativa di consegna.

     Strittu cuntrollu di qualità

●New disinni & infurmazione tendenza

Sviluppà suluzioni uniche

Magazzinu di magazzinu

Campioni veloci è gratuiti

Avemu pigliatu passi efficaci per mantene una traccia stretta cù a nostra catena di supply, avemu ancu un pre-arrangiamentu à longu andà è flessibile per a linea di produzzione.Cù tutte queste misurazioni per avvicinà à u minimu impattu di a guerra è u prublema di COVID-19.

Ogni bisognu, benvenutu à cuntattateci.Hantexsò felici di sparte cun voi per infurmazione più preziosa.


Tempu di post: 30-mar-2022