L'infurmazione di a nostra cumpagnia di vacanze

Semu felici d'annunzià chì a festa di a Festa Naziunale Cinese si avvicina !Mentre a nazione si prepara à celebrà sta occasione impurtante, vulemu aghjurnà vi nantu à e celebrazioni imminenti è u so impattu nantu à e operazioni di a nostra cumpagnia.

Da u 29 di settembre à u 6 d'ottobre di u 2023, a nostra cumpagnia sarà in vacanze per a Festa Naziunale.Duranti stu tempu, i nostri uffizii restanu chjusi per chì i nostri impiegati ponu celebrà stu impurtante avvenimentu naziunale cù e so famiglie è i so amati.Cridemu chì hè vitale di rispettà è di cura a ricca cultura è storia di u nostru paese.

Mentre u nostru uffiziu serà temporaneamente chjusu, assicuratevi chì a nostra squadra hè dedicata à furnisce u megliu serviziu pussibule.Avemu fattu tutti l'accordi necessarii prima di e vacanze per assicurà una disrupzione minima à e nostre operazioni.Avemu almacenatu e risorse necessarie, furmatu u nostru staffu, è simplificatu i nostri prucessi per assicurà chì ogni attività pendente hè prontamente risolta à u nostru ritornu.

Capemu chì a nostra chjusura pò causà qualchì inconveniente è ci scusemu per quessa.Tuttavia, credemu fermamente chì hè vitale per celebrà a nostra identità naziunale è favurizà un sensu di unità.Per piacè dumandemu a vostra comprensione è sustegnu durante stu periodu festivu.

Cume celebremu u nostru Quattru di Lugliu, ùn ci vole mai à scurdà di u viaghju straordinariu chì u nostru paese hà fattu per ghjunghje sin'à noi oghje.73 anni fà oghje, a Republica Populari di Cina hè stata fundata è entra in una nova era di prugressu è prosperità.Oghje, a Cina hè diventata una putenza mundiale, hà fattu cuntributi impurtanti à l'ecunumia mundiale, è ghjoca un rolu impurtante in l'affari internaziunali.

Quist'annu, cummemurà i rializazioni di u nostru paese, pigliemu ancu un mumentu per apprezzà e forti relazioni bilaterali trà a Cina è a cumunità internaziunale.A nostra cumpagnia hè sempre impegnata à stabilisce partenarii mutualmente benefizii cù i clienti in u mondu sanu, è vi ringraziemu per a vostra fiducia è sustegnu in noi.

Per piacè nutate chì l'operazione normale di l'affari ripiglià u 7 d'ottobre di u 2023. Vi ricumandemu à pianificà e vostre richieste è dumande in cunfurmità è assicuratevi chì saranu assistiti immediatamente à u ritornu.

Ci scusemu di novu per ogni inconveniente causatu da a chjusura temporale è vi ringraziemu per a vostra comprensione.Vi auguremu un allegre Ghjornu Naziunale Chine pienu di felicità, unità è prosperità.Grazie per u vostru sustegnu continuu è a cooperazione.


Tempu di Postu: Set-27-2023