Mascotte di l'Olimpiadi Invernali di Pechino 2022

I mascotti olimpichi anu u scopu di ritruvà l'aura di e cità d'ospiti - a so cultura, a storia è e credenze. Questi caratteri sò spessu amichevuli à i zitelli, caricatura è energica, rapprisentanu a natura è a fantasia.
A mascotte hè l'imbasciadore ufficiale di i Ghjochi Olimpichi è rapprisenta u spiritu di a cumpetizione internaziunale di trè settimane.
Siccomu a prima mascotte apparsu in Munich durante l'Olimpiadi di l'estiu di u 1972, novi figurini sò stati utilizati per accoglie l'atleti in ogni Ghjochi Olimpichi.

mascotte di l'Olimpiadi d'invernu
Bing Dwen Dwen è Shuey Rhon Rhon sò i dui mascotti ufficiali di l'Olimpiadi invernali è Paralimpichi di Pechino.
Queste mascotte sò pensate per rapprisenta l'equilibriu trà i valori tradiziunali storici di a Cina è i futuri avanzamenti tecnologichi.
I dui parsunaghji anu visitatu i lochi olimpichi u luni 31 di ghjennaghju per lancià a torcia è a camaraderia chì sbulicò subitu dopu à l'iniziu di i ghjochi.
I vestiti di ghiaccio di Bing Dwen Dwen sò supposti cum'è vestiti di l'astronauta, chì Pechino pensa chì mostrarà bè u so abbracciu di u futuru è di a tecnulugia.
Shuey hè un zitellu di lanterna cinese chì u nome hà a pronuncia di u nome di u caratteru cinese di neve. Tuttavia, i dui "Rhons" anu significati diffirenti. U primu "Rhon" significa "cuntene" è u sicondu "Rhon" significa "melt, fuse and". caldu ". Quandu leghje inseme, sti frasi suggerenu chì a Cina vole esse più inclusiva è capiscenu di e persone cù disabilità.


Tempu di Postu: Feb-11-2022