A 129a Fiera di Canton si prepara per un ritornu virtuale da u 15 à u 24 d'aprile di u 2021

GUANGZHOU, Cina, 18 di marzu di u 2021 /PRNewswire/ - A 129a Fiera di Importazione è Esporta di Cina (Fiera di Canton) si terrà di novu in linea da u 15 à u 24 d'aprile di u 2021. A mostra virtuale di 10 ghjorni continuerà à sfruttà a so piattaforma digitale di punta. per creà novi opportunità per l'imprese glubale, sustene u funziunamentu lisu di e catene industriali è di furnimentu è abilità i partenarii cummerciale.
A 129a Fiera di Canton currisponde à a mostra precedente in termini di sezioni di mostra è categurie di produttu - 50 sezioni di mostra chì coprenu 16 categurie di produttu maiò seranu stallate in linea, cù 6 temi principali in u Padiglione Internaziunale di a mostra.
Tutte e zoni di esibizione andaranu in diretta simultaneamente u ghjornu di l'apertura, coprendu l'esposizione di i prudutti, l'approvvigionamentu è l'approvvigionamentu, u cummerciu elettronicu transfruntieru è più, postu chì a Fiera di Canton cuntinueghja à offre servizii di nuvola premium cumpresi a visualizazione di l'infurmazioni, a cumunicazione in tempu reale, appuntamentu di negoziazione, è marketing live-streaming.
Per cunsulidà è espansione i rializazioni di l'alleviazione di a miseria naziunale, a 129a Fiera di Canton stabiliscerà una zona speciale per a rivitalizazione rurale per aiutà e regioni chì anu sguassatu a miseria à apre u mercatu internaziunale.
"Cù l'esperienza d'ospitu duie mostre virtuali, a 129a Fiera di Canton ottimiserà ulteriormente e funzioni di a piattaforma per migliurà a cunvenzione è u serviziu è facilità u cummerciu di successu trà l'espositori è i cumpratori.Per aiutà l'imprese à calà i so costi operativi, a Fiera continuarà à rinunzià à i tariffi di l'esibizioni è à qualsiasi carica nantu à e plataforme di e-commerce transfruntiere chì participanu à l'avvenimentu simultaneamente.Speremu chì tutti ponu unisce à noi in linea per circà novi opportunità è sviluppu mutuale ", hà dettu u Ministeru di u Cummerciu di a Cina.
Tutti i quasi 25,000 espositori ponu carichi infurmazioni nantu à a cumpagnia è u produttu in forma di stampi, video, 3D, VR è più.Dopu avè registratu in anticipu, l'imprese seranu ancu capaci di ottimisà e risorse di live-streaming per sustene e so strategie di marketing è cumunicazione.
A Fiera di Cantone assicurerà a privacy di u cummerciu B2B è permetterà à i cumpratori è à i venditori di cumunicà è cumplettà ordini via un strumentu di terzu di a so scelta.A piattaforma di a Fiera di Canton furnisce ancu ligami di videoconferenza è rete suciale per fà a cumunicazione più faciule.
A 128a sessione di l'annu passatu hà accoltu cumpratori da un record di 226 paesi è regioni, un mix d'origine di cumpratori veramente diversificatu è internaziunale.


Tempu di post: 19-mar-2021