Shijiazhuang Hantex International Co. Ltd.

Hè una di e cumpagnie cummerciale in Cina, chì hè specializata in vestiti da più di 10 anni.
I prudutti principali include Jacket, Parka, Waistcoats, Pants, Shorts, Overall, ogni tipu di Rainwear, cum'è Raincoat, Rain poncho.In più di ginocchiere, polsiere, asciugamani ad asciugatura rapida, secchi di plastica portatili, ecc, micca solu per l'omi è e donne, ma ancu per i zitelli.
Nta l'ultimi anni, Hantex hà sviluppatu vestiti esterni, cum'è Ski-garments, Down wears è Soft-shell Garments cù waterproof, wind-proof, breathable.
À l'iniziu di u 2020, u mondu era in cattive cundizione per via di a diffusione di u novu coronavirus coronavirus, COVID-19.A cumpagnia s'hè appiccicata in u sviluppu di una tuta d'isolazione cù 100% impermeabile, toga isolante PE, maschere, guanti è cusì.Quelli sò stati furniti in tuttu u mondu.
Cù una ricca sperienza di pruduzzione è esportazione, Hantex hà stabilitu vendite di squadra prufessiunale è cuntrollu di qualità di squadra, per offre à i clienti servizii eccellenti.
U nome cumpletu di a Fiera di u Canton hè a Fiera di l'Exportazione Cinese in a cità di Guangzhou in Cina.Avemu assistitu à a Fiera di Canton, da quandu a cumpagnia hà stabilitu, duie volte à l'annu in primavera è vaghjime rispettivamente.Assistemu ancu à a Fiera di a Cina Orientale in Shanghai.È parechji clienti anu travagliatu cù noi per Internet è B2B, cum'è Alibaba.com, Globalsources.com è Made-in-China.com.
I famosi cumpagnii di ispezione sò ghjunti à cuntrullà a qualità di i nostri beni, cum'è SGS, Intertek, UL è CICC.Dunque simu sicuri chì furniremu bè di qualità, ma à prezzi competitivi.
Da semplici impermeabili, vestiti di travagliu tradiziunali, à moda squisita resistente à a pioggia è vestiti softshell outdoor.Da a robba d'estate, à a robba calda d'invernu;da l'abbigliamento casual per l'adulti à l'abbigliamento di ogni ghjornu di i zitelli ...... Ciò chì pudemu furnisce ùn hè micca solu a robba, ma ancu a nostra benedizzione sincera è una profonda amicizia.
Vulendu chì avete una grande vita in u Bellu Munnu.Hantex sarà sempre cun voi per sempre.


Tempu di Postu: Settembre-07-2020